HJÄRTAT UTANPÅ

Idag har varit en sån dag. Har haft hjärtat och nerverna utanpå kroppen. Pendlat från fullkomlig lycka och värme till att tårarna sprutat ur ögonen som om jag hade två fontäner i ansiktet. Men det låter värre än vad det är. Jag har såna dagar ibland, jag behöver gråta ibland. Det är för mig som att andas, om jag inte gråter så kvävs jag.

Nu känner jag bara lycka och värme. Imorgon ska jag kidnappa Maxen, vi ska åka buss till Köping, det är spännande med bussar, sen ska vi låna bil av mormor och Roffe, åka vidare till Kolbäck för lite lunch, en massa bus, hundgos och titta på traktorn. Det kommer bli en supermysig dag. Precis en sån dag man behöver efter en gråt-dag.




En av de vackraste platser på jorden om våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0