HÄRLIGA SÖNDAG

Jag har alltid älskat söndagar. Söndagsångest finns inte hos mig! Fredag och lördag är helg, sen kommer den där underbara söndagen, då jag oftast inte planerar in någonting, bara är. Idag blev det lite plugg att ta igen, men det gör liksom ingenting, för söndag är sköndag. Vad man än fyller den med, nästan. Jag försöker alltid att unna mig att sova lite extra länge, äta frukost lite extra länge, lite extra god med för den delen, sen bara mysa.





Idag blev det lång, god, mysig frukost med sötaste Linda, sen plugg i myströjan i min underbara soffa. Somnade till en stund, men det gör ju inget, det är söndag! Snart kommer hjärtat hem, då ska vi laga Lasagne och titta Solsidan och BB!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0