ALLA HJÄRTANS DAG

Alla hjärtans dag. En söt dag tycker jag. Jag kan inte förstå alla dessa människor som bestämt ska gnälla och klaga på allt. Att sådana dagar som idag endast handlar om att man ska konsumera mera. Jag anser att det är upp till var och en hur och när man vill konsumera. Vi är väl alla vuxna människor och kan ta egna beslut? Jag anser att man kan göra mycket mysigt utan att spendera en massa pengar, man kan se dagen lite mer som ett tillfälle att sprida lite extra mycket kärlek omkring sig. En liten påminnelse där i kalendern. Det kan väl aldrig vara fel?

Kärlek ska man inte spara på, sprid den året om, till alla!
Men känner du för att vara lite extra hjärtlig idag,
go for it! Det kan aldrig bli för mycket kärlek i vår värld!





Jag bakade små söta mini-mini cupcakes!




Och hjärtesöta muffins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0