UNDERBAR HELG!

Haft en sådandär myspysig helg som man bara kan ha om man är ledig och spenderar tiden tillsammans med några av sina älskade. Lördagen tillbringades en stund i Köping, med mormor, roffe och M. Vi gick på marknad och fick sedan Roffes underbart goda kaffe, han kan han. Sen åkte jag och M till, hör och häpna, Tuna Park! Vi strosade runt i butikerna och tog en fika. Willys på hemvägen, inhandlade mat till kvällen. Lagade mat och gosade ner oss i soffan framför en film.

Idag har jag luffsat runt i morgonrocken hela förmiddagen. Sen kom Elin och Max över på lite fika innan vi tog en promenad till Konsum. Jag och Max lekte kurragömma. Sötastegosungen! Sen hem och fortsätta söndags slappandet. Lagade supergod kyckling, sen kollade jag in Valet 2010: Duellen. Nu ska jag ta en dusch och lägga mig och läsa lite inför veckans studier.

Hoppas ni haft en skön helg ni med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0