SKALLBANK OCH IMPULSSHOPPING

Började dagen med att vakna och kliva upp innan klockan ringde klockan åtta! Det har nog aldrig hänt. Sen blev det skolan med huvudvärk delux.

När vi slutat tyckte S och jag att vi förtjänade att strosa runt lite i centrumbutikerna innan hemfärd. Jag hittade en väska på HM, ska returnera den jag köpte på Marieberg, då den känndes allt för stor när jag kom hem sen. Men den från HM är helt perfekt! Köpte även en ny fin kjol som jag tittat på ett tag. Så några egentliga impulsköp kanske det inte blev. Vi beslutade oss för att ta en sväng i morgon med. Härligt!




Haft kaffebesök av mamma nu på eftermiddagen, hon tog med en massa blommor hem som behöver stå lite varmt över vintern. Så nu är det tomt och höst på min altan. Bara mitt vackra Vildvin kvar som lyser underbart rött. Måste fixa lite vinterkläder till den innan frosten kommer.

Nu ska jag väl försöka göra någon nytta innan IDOL börjar. Plugga eller dammsuga, det är frågan. Konstigt vad lockande det är att städa när alternativet är att sitta och trycka in massa kunskaper i huvudet. Vi får se. Hoppas på att få Elinsällskap ikväll, vore mys! Allt är roligare om man är två.

Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0