PRUTTILUTTDAG

Ja, det har det varit i dag. Men man kan inte vara glad alltid och man får vara lite nere ibland. Mitt motto är hellre jävligt ledsen en dag och glad resten än att liksom sprida ut det. Så i dag har jag haft min ledsna dag. Jag känner mig så stressad. Allt gick fel på eftermiddagen. Jag tappade två kilo morötter på foten, alla landade med spetsen neråt, det gjorde ondare än man kan tro. Mina skönaste leggings gick det hål på i dag, jag glömde köpa bommullspads på ICA och en massa andra småsaker som liksom fick bägaren att rinna över.

Sen är jag så dum ibland, ja det är jag. När jag känner mig ledsen, då vet jag att jag alltid känner mig lite bättre när jag får prata av mig lite. Men jag känner liksom att jag inte vill störa eller vara i vägen. Men å andra sidan skulle jag bli skit sur om någon av mina vänner inte kom till mig om de behövde en kram och någon att prata med. Men är bra fånig ibland?

Men jag skärpte till mig och gosigaste, underbaraste L fick mig på bättre humör genom att låta mig gråta ut och kramas. Du är guld värld ska du veta! Så efter att jag fått släppa på trycket lite, lite IDOL och en varm dusch känner jag mig lite lugnare. Jag vet att det kommer bli en bra dag i morgon.
...och som L sa, man måste få vara lite ledsen ibland.

 


Kommentarer
Postat av: Linduz

Ger dig en kram här med, fast du fick en på riktigt! :)

Vad skönt att L kom över & fanns för dig. Hon är en fin vän. Önskar jag kunde lära känna henne bättre. :)

KRAM!!

2010-09-21 @ 23:40:09
URL: http://Linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0