MYSELIPYS

Åhh va jag är glad att jag har så fina vänner! Efter skolan gick jag hem till Elin och käkade mat, sen så frågade hon om en av oss inte kunde bada och lägga Max medan den andra diskade undan. Gissa om jag paxade Maxen. :) Vi sjöng i badrummet, borstade tänder och snackade en hel massa innan det var dags för honom att slå igen sina blå! Sötunge! När jag kom dit så tittade de genom fönstret och jag gick dit och ställde mig! Fick världens underbaraste leende och han drog i handtaget och försökte öppna fönstret. Gullungen!

Sen hjälpte Elin mig med att läsa en text som vi ska läsa till på måndag, som läraren råkat kopiera upp på DANSKA. Fattade noll och tänkte att jag behövde anlita en expert. Men det blev mest snack om annat, som vanligt och lite IDOL mys. Allt för länge sedan vi träffades, flera dagar, det är inte nyttigt. :)


Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och sluta mina blåa. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0