MÅNGA ÄR LÅNGA OCH SVÅRA ATT FÅNGA...

På tal om känsloskafferi. Ibland kan musik få en att känna sig glad, även om man känner sig nere. Hörde en truddelutt idag som alltid får mig att le! Så mysig gladlåt! Vill dela med mig av en underbar musikskatt:


har inte kollat videon, hoppas den inte är helt knas.


Känner mig peppad idag, peppad att skapa ordning och reda, få struktur. Jag behöver ordning och reda runt mig, för att fungera. Listor, post-it lappar och min kalender är min livlina. För att reda ut snurret i mitt huvud.


Har nu, med endast min CSN inkomst insett att jag behöver strukturera upp min ekonomi. För att slippa oroa mig mest, för jag klarar mig, men känner att jag skulle vilja ha mer koll. Så har fixat och trixat lite med det nu på eftermiddagen. Känns skönt!

Ikväll ska jag bara mysa framför Top Model, det tycker jag att jag är väl värd! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0