LYCKLIG

Idag har jag haft en såndär myspysig dag som jag önskar jag kunde ha jämt. Jobbade inatt, skönt att träffa min underbara brukare, skönt att få in lite cash. När jag slutade jobba på morgonkvisten, började jag med en långpromenad! Nu tänkte jag skriva SÅ började jag med en långpromenad. Men nejdå, kom på mig S, M & A! ;) Saknar er redan tokfisar! Efter det så tränade jag, hurtigt värre! Tog en dusch och sen plockade jag lite hemma innan Max kom. Vi gick till lekparken och busade lite, tog en långpromenad till! Heja, heja! När han ätit sen så kom Elin och vi gick ut och gick lite till. :) Så nu är jag trött i benen, men lycklig efter en underbar dag! <3



Hysteriskt roligt att krypa ner i gropen, trilla, krypa upp igen, och igen och igen!








Massa bus i lekparken.


Yeeeah, swhooosh!


före, undertiden, efter. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0