-5

Oj, torka var det här, över en vecka sedan! Tiden går fort när man har roligt sägs det ju. För det har jag, är ledig från skolan nu lite halvt, ska in på feedback på torsdag och imorgon kommer mina gull-basisar hit. Saknat dem, hur ska det här gå nu när vi splittras, nästan alla. Tråkigt, tråkigt. Idag har jag haft en underbart mysig dag med Max. Vi har varit ute i solen och busat nästan hela dagen. Han är verkligen en riktig solstråle i mitt liv just nu! Fick även en mysig fika och en promenad med hans morsa, mys det med. Tack för att ni finns. När jag lämnat tillbaka Maxen så tog jag en sväng upp till Linda, länge sedan. Saknar dig sötnos! Nu ska jag ta en dusch och tvätta av mig sandlådan som jag har med mig i håret, krypa ner och läsa en stund innan jag slår igen mina blåa för idag.





Jag är fan på gång nu, -5 kg, fler ska det bli.
Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0