NYSTART

Temat känns som  en nystart, kul att jobba med någonting nytt! Bättre sällskap än jag har kan man ju inte heller få. De andra kommer få det svårt att toppa oss. Ödmjuka är vi, inte. Haha.

Idag har vi varit på brandstationen och arbetat. Det ni! Efter det så åkte jag till Kolbäck, fick gottigaste maten, stekt fläsk och stuvade morötter. Mmm, ljuvligt efter att ha levt på kokt fisk allt för länge. Vi tog en sväng till loppis med, fyndade lite, bilder kommer. Bror var här med, alltid lika trevligt att bråka lite med lillebror, men mest han som bråkar med mig. Han har ju liksom växt ifatt och blivit lite starkare än mig, lite.

Nu ska vi äta lite glass och myspysa.

Hoppas ni har en mysig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0