NYA TAG OCH NYA SPÄNNANDE UTMANINGAR

Ja, nu är det färdigdeppat och dags för lite pepp ett tag! Vi börjar ju med våra grupparbeten på måndag, tema "människan". Ska bli spännande. Detta betyder massa tid spenderad med mina underbara basisar! Förhoppningsvis ganska mycket "ledigt" när man väl är "ledig" då. Känns skönt att vi kan planera våran egen tid lite. Skönt.

Mycket är det som händer här framöver, jag ska äntligen perma håret igen, jag ska på Calle på Ögir med Tess, vi ska ha påsklunch hos oss jag och Magnus, jag ska operera mig (snaart, nervös!). Men börjar med ett besök på badhuset i Arboga med Max och Elin. <3 Max första gång i badhuset, spännande.




"Det största misstaget du kan göra i livet är att ständigt frukta att göra ett."
                                                                                                     Elbert Hubbard



min nya filosofi.


Kommentarer
Postat av: Linda

Har vi samma almanacka med citat i eller? :P haha

2010-03-19 @ 02:14:47
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: jennie

saknar den gamla basgruppen jag ♥

2010-03-19 @ 09:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0