MÅNDAG

Ny vecka, nya tag, med det mesta.

Skolan idag, sen hem till Linda på kaffe, där var både Lena och Elin, mys! Nu har vi nyss ätit, så jävla gott! Lagade tjockkorv, senapssås, potatis och massa grönt. Ljuvligt! Kvällen bjuder väl på plugg, sen skulle jag vilja träna. Håll tummarna för att det slutar snöa snart, ska till v-ås imorgon. Inte kul att köra i det här ovädret.



Jag längtar efter sena sommarkvällar. När jag och Elin i brist på romantik
från M&M satt och tittade på solnedgången tillsammans.


Jag längtar efter onsdag.. Då börjar både Greys och True Blood igen. Underbara onsdagar framöver!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild! Gud vad jag längtar efter sommar!!

2010-03-02 @ 21:46:39
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0