SMÄRTA, BIG TIME.

Idag har jag inte ens klivit upp ur sängen. Har så jävla skit ont! Får inte i mig mer vätska än någon deciliter med tabletterna, det går inte. Så kontaktade sjukvårdupplysningen, ska ta en starkare tablett nu och försöka, annars måste jag ringa in imorgon och komma in akut. Så jag hoppas verkligen att jag kan få i mig något snart!


Jag saknar Magnus och har världens hemlängtan, men jag orkar inte ens sitta i bilen, så åka hem får jag skjuta på ännu någon dag. Ligger ju ändå mest och stirrar i väggen.


Kommentarer
Postat av: Linduz

Vet inte hur ont du kan ha. Men efter dina förklarningar här så måste det göra jävuls ont.

vet inte vad jag ska säga. Men en sak vet jag; Krya på dig. & KRAM!!

2010-06-20 @ 20:24:45
URL: http://Linduz79.blogspot.com
Postat av: Linda

Men gullemalin! Massor av krya på sig kramar!! <3<3

2010-06-21 @ 01:57:11
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0