SISTA GÅNGEN JAG BLOGGAR MED HALSMANDLAR

Självklart skriver jag inte med halsmandlarna, ville bara förtydliga det för mina underbart söta små "ordmärkare". Jag är nervös nu, inte sovit så där jätte bra i natt. Fjantig, ja jag vet. Men första gången jag blir sövd, lite läskigt. Sen är det ju det där morfinet som jag INTE gillar. Sprutor, ja, jag kan skriva en lång lista. Men, ska försöka fokusera på det positiva. Aldrig med behöver jag klaga på att mina halsmandlar är stora som golfbollar, förhoppningsvis behöver jag inte ens ha ont i halsen, inte lika ofta som förrut.

Är lite rädd att jag ska låta konstigt, de är ju rätt stora. Så om jag ringer sen, titta noga på era mobiler och svara Hej Malin, inte, Hallå vem är det? Då börjar jag gråta.

 Förhoppningsvis kan jag få leva på sådant ett tag framöver,
                            eller isbitar, kanske lite bättre för figuren?


Kommentarer
Postat av: Halsmandeloperation

Hoppas allt gick bra till slut! Att operera halsmandlarna är obehagligt!

2010-06-18 @ 04:56:10
URL: http://halsmandeloperation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0