NÅGOT LITET ATT GLÄDJAS ÅT?

Fortfarande fruktansvärt ont. Talet funkar inte, heller inte näringsintaget. Detta har resulterat i att jag inte orkar göra någonting i princip. Kul! Men nu har jag ändå varit uppe och fått på mig kläder, nyligen stoppat i mig nya värktabletter så jag sitter här och inväntar lite ny energi. Funderar på att ta med mig täcket och raggsockorna, som mer känns som min andra hud just nu, och gå ut och sätta mig i en solstol. Lite frisk luft kan väl inte skada.

Något litet att glädjas åt var det ja? Nu med minimalt matintag är jag nere på -8kg. Inte bra egentligen, detta innebär tre kilo på tre dagar i princip. Men det är nog den enda "positiva" som jag kan se just nu. Men ska verkligen göra ett försök att få i mig mer mat idag, inte minst mer vätska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0