KRÄKAS LITE

Förlåt, men jag måste kräkas lite, har ett extremt sötsug och känner mig överlag helt slut.

Varför försöker man vända ut och in på sig själv för att behaga alla andra när man inte får ett skit tillbaka? Är det så svårt att höra av sig ibland? ett litet samtal någon gång då och då? Just idag känns det som om jag flyttat till andra sidan jorden, varför är det så jobbigt att komma och hälsa på mig ibland? Bor liksom inte på nordpolen, ändå är det alltid jag som måste åka överallt. Börjar bli trött på det. Sen har jag en blåsa på lilltån med, inget är bra idag. Jo det är det, men det som ni läser nu är ett koncentrat av frustration som måste få komma ut.

Jag har kommit fram till att jag inte är speciellt bra på att vara ledig. Längtar till jag börjar jobba, så man har lite mer att pussla med för att hinna en massa. Ett helt tomt pussel är svårt att se slutet på liksom, då sitter man bara och stirrar.

Ta detta inlägg med en nypa salt är ni snälla, är inte så illa som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0