ONSDAG

Idag tänker jag lämna in exan! Det får bli så, känner mig relativt klar ändå. Skulle kunna vänta till fredag och säkert ändra någon mening eller två. Men så är det. Känner mig i stort behov av några dagars äkta ledighet. Har inte haft det på ett halvår. Att känna att man inte behöver göra någonting, bara sånt man vill. Så, idag ska jag finputsa lite, sen åker jag in till stan med Elin och Max och lämnar den! Sen ska jag bara njuuta av att strosa runt på stan, ledig och ha det bra!

åhh, fick hem grejer jag beställt igår,
finaste strumpbyxorna! Men håller på dom
till på lördag. Har fixat kläderna, nu är
det bara festen som ska börja!


Tänkte börja med att ta en "dagens outfit", förhoppningsvis varje dag.
Mest för mig själv för de dagar då man står och sliter i garderoben
för man har ingenting att ta på sig!



ledigt på stan!
Svarta leggings och
långskjorta, skärp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0