NYA TAG OCH NYA ÄVENTYR

Är inte det vad måndagarna borde gå ut på, inte måndagsångest.

Dagen har börjat bra med lång sovmorgon och tid att gå runt och njuta av mitt rena hem. Städade badrummet igår i fyra timmar! Man kan nu nästan spegla sig i kaklet om man vill. Efter en oerhört effektiv helg tyckte jag att jag var värd en slapp måndagsmorgon. Sedan så träffade jag upp Elin Max för en promenad till bostadabolaget för felanmälan på ugnen. Sen följde de med mig hem och drack lite kaffe och pratade och hade det mysigt. Skönt att se er, länge sen!


                                                 
                                                                                            Tröttnäsa åker pulka.


Nu ska jag ta tag i Exa 3 och skriva klart del 1 och börja på del 2. Siktar på att lämna in den på onsdag. Får se hur det går. Vore grymt skönt med några dagars äkta ledighet.


Ikväll ska jag kila över till Elin och Max och fota dom.
Ska bli så kul! Resultat kommer ikväll eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0