MAXMYS EN SÖNDAG

I söndags efter jobbet så kilade jag hem till Elin och stal med mig Max! Han har haft en period där han inte vill sova, så har sett att Elin varit lite trött. Gjorde iordning en korg med lite skrubb, ansiktsmask, badskum och annat myspys. Så hon skulle få lite tid att rå om sig själv. <3

Max och jag hade fullt upp med att busa! Sen skulle han bada med, det gick bra, badkaret var lite halt bara så han satt helt blixtstilla för att inte halka sötnosen! Men då var han allt trött, höll på att somna i badkaret, så upp och torka och sen slocknade han i soffan utan vällingen. Så den sömnlösa perioden höll inte i sig för länge, skönt för dem! Han somnade tidigt igår med så då blev det hårdträning för mig och Elin, skönt!

                                          


Kommentarer
Postat av: Elin

tack så jätte mycket! Nu vet jag vem jag ska skicka han till om det kommer fler "inte sova perioder"! =)

2010-01-26 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0