MÅNDAG HELA DAGEN

Fuck. Min hosta/halsont/trötthet vill inte ge sig. Nu har jag provat allt.

Var till skolan idag, vi har gruppredovisning på torsdag, så skulle förbereda lite. Blev mest snack om massa annat som är mer intressant än skolan. Det är bra med lite distand. Awyeah. Käkade god mat och han med att kika lite på rean med, som utökats lite, men inte som förr. Allt var bättre förr. Hittade strumbyxorna jag blev kär i som jag hade sönder, yes! Tokfyndade lite, kunde inte låta bli, hade några kronor kvar på min peng jag fick i julklapp.


    

Stickad tröja           Strumpbyxor              Linne

När jag kom hem så fick jag någon slags energikick. Den är borta nu kan jag lova, men jag har bakat! Älskar att baka, men gör det inte så ofta på grund av att det måste ätas upp, helst på en gång. Men idag blev det lite bakat! 


Hallon cupcakes med glasyr   \  Choklad muffins med vaniljkräm 



lax och bladspenat paj



Nu ska jag kila över till Elin med lite nybakt i utbyte mot lite kaffe.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0