LÖRDAG

Jobbat, varit ute på långpromenad, tagit en långdusch, fått svar på Exan, fick VG och allt känns så underbart.
 

Sen svänger humöret som tusan. Hatar mitt hår, det är kort, fult och liksom ett mellanting mellan lockigt och tovigt. Tacopajen blir bränd, ser att jag verkligen skulle behöva dammsuga, orkar inte. Vill hitta på något, får myror i rumpan av att sitta hemma. Jobbar imorgon så inte mycket att göra åt. Skulle behöva plugga, känner inte för det, någonsin, teknikboken är nog det tråkigaste jag läst . Jag inbillar mig att alla är ute och har det jätte kul någonstans och är fina i håret! (fast jag vet att det inte riktigt är sant.) Negativa tankar bara strömmar in i huvudet, då har man allt fantasi så det räcker och blir över.

En inblick i mitt virrvarr.

Nu ska jag hälla upp ett glas vin, krypa upp i soffan hos min älskade Magnus och bara mysa hela kvällen! (Försöker tänka positivt). Skulle lika gära kunna beskriva det såhär: Nu ska jag sätta upp håret i en tofs, försöka, det är för kort! Sen ta ett glas vin, sätta mig i soffan och glo på dumburken tills jag somnar.

Det handlar på mycket om inställning och hur man ser på saker.
Ska tända lite mysljus och välja det första alternativet, låter mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0