EN LÅNG TORSDAG

Var i skolan på förmiddagen.

Sen hem och städade lite, välbehövligt eftersom vår gran troligtvis har dött, barren trillar ner om man tittar på de för länge. Sen luktar sen ruttna ägg med. Så imorgon åker den ut! Kommer bli barrfest. Sen har jag varit duktig i dag med. Börjat med tentan på allvar. Skönt! Första delen nästan klar, lite kvar och sen finslip! Känns helt okej. Men egentligen har jag inte en aning.


Nu ska jag ta och borsta tänderna, dra på mig raggsockor
och krypa ner i sängen och krama min underbara Magnus.
<3 Jag älskar dig, du min bästa vän och min största kärlek.


Min outfit när jag satt och pluggade. Det var kallt som tusan!
Massa ljus och sen blev det myspys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0