EFFEKTIV LÖRDAG

Började dagen med jobb, härligt att jobba igen! Känns skönt att känna så efter sommaren som nästan blev en pang in i väggen. Sen hem, fick ryck och började plocka ner tomtarna, utan protester fårn Magnus, han vill gärna ha dom kvar hela året. Men har två kvar, det var hans krav.

Sen har vi storstädat, sånt där tråkigt som skura skåpluckor och bakom spisen. Sen skulle jag plocka bort knapparna på spisen och göra rent dom, som jag burkar göra. Men då var det något som gick sönder inuti någonstans för hela "vridpinnen" följde med ut. Min vanliga tur. Självklart var det knappen som reglerar ugnen. Skulle göra kyckling och potatisgratäng, i ugn. Men, det blev Thaicurrykyckling och ris, funkade lika bra det!

Nu blir det myspys i soffan med mitt <3. Kanske ett glas vin med. Ett. Jobb imorgon igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0