AND AFTER ALL YOU ARE MY WONDERWALL

Det känns så lågt. Fattar du inte det? Det ska mycket till för att jag någonsin
ska kunna lite på dig igen,  än mindre kalla dig min vän.

Så många gånger du fått oss att hoppas, sen svikit igen. 
Du har fan bränt dina broar, det kommer ta lång tid innan
du kan bygga upp dem igen.

Och jag lovar dig, sårar du honom igen, då finns du inte längre i mina ögon.
Det finns en gräns för hur många gånger man kan
stampa på någons hjärta innan det inte går att laga igen.


once upon a time
YOU WERE MY WONDERWALL


Kommentarer
Postat av: Linda G

hmm undra om det är den jag tror det är....

2010-01-18 @ 23:29:08
Postat av: Anonym

låt dom göra upp om det själv!

2010-01-21 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0