2010

Dett ska bli ett år av nya upplevelser och galenskap.

Jag ska:
Träffa många nya människor.                        
                          Plugga så mycket jag behöver, inte mer.
Ta upp kontakten med några gammla vänner som jag saknar.
Skratta mycket.                         
Gråta lika ofta.
                  Tapetsera om köket.
                                          Göra sånt jag gillar.
Lyssna på massa bra musik.                                                    
                                        Fota massor, bli bättre!
Ta hand om min kropp, äta mycket grönt.
                                            Säga till dom jag älskar att jag gör det, ofta.
                                     Resa till nya platser.
Uppskatta det jag har.                                                
Göra fint på vår nya altan.                   
Träna, som jag älskar.
                                             Njuta av naturen, många långa promenader.
Jag ska upptäcka minst fyra nya platser i min omgivning.                
Se många bra filmer.                       
 Köpa hem färska snittblommor varje vecka.
                                 
                               Lägga min tid på de som förtjänar den.
Lära mig att ta dagen som den kommer.
                                                                                   Sova länge, det är ju det härligaste som finns.
Tänka över mina inköp, bara handla det jag behöver eller verkligen blir förälskad i.
Ta vara på soltimmarna, sug i mig energi.
Städa bort energitjuvar från min bekantskapskrets.
Fylla den med nya underbara personligheter.                              
Lära mig att leva här och nu.



Mina nyårslöften. Inget banbrytande med visst låter det härligt? Så det borde vara.


Kommentarer
Postat av: therese

Gud vad mycket =)

2010-01-08 @ 13:39:07
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: malin!

Men har ju ett helt år på mig! <3

2010-01-08 @ 16:07:06
URL: http://nyamalin.blogg.se/
Postat av: Elibn

Du ska hålla dej sysselsatt ser jag! <3

2010-01-09 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0