TÅRTFAT

Jag tror att jag missade att skriva om det tragedi som inträffade för någon vecka sedan. Mitt älskade tårtfat sprack och gick sönder, bara att kasta, denna gång gick det inte att rädda. Hade limmat fast foten ett par gånger men nu sprack hela fatet. Min mormor kom med den absurda ideén att jag kunde önska mig ett i julklapp. I JULKLAPP sa jag då? Vem klarar sig flera månader utan ett tårtfat undrar jag?

Så jag gick ut på jakt efter ett nytt, men hittade inget som jag gillade. Så jag tog saken i egna händer och fixade ihop ett eget, tills jag hittar ett nytt tårtfat att förälska mig i. Men måste säga att jag blev väldigt nöjd. Särsklit när jag upptäckte att de (diskbara!) tårtunderläggen Drömmar från IKEA passade perfekt på!
 










































Kommentarer
Postat av: Linda

Fasen vad fiffilurigt! Snygg blev den också! :D

2010-08-03 @ 00:30:05
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: malin

tack sötnos! :)

2010-08-03 @ 00:35:14
URL: http://nyamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0