MITT HJÄRTEGOS

Igår fick jag lite kvalitetstid med min gudson och hans mamma. Jag gav Max mat, badade, borstade tänder och la honom för natten. Han har blivit så stor, jag vet inte när det hände riktigt? Men igår när vi låg och han skulle sova så lyfte jag min hand och rörde på fingrarna som om jag vinkade. Han lyft sin lilla hand och gjorde samma sak, precis likadant, kunde inte låta bli att tycka att det var skit häftigt! :) Sen låg han en lång stund och studerade min arm innan han drog fram sin arm från täcket och tittade på den, sen på min igen och funderade ordenligt. Man önskar att man kunde förstå dem då.

Det värmer i mitt hjärta att du verkar känna en trygghet hos mig, jag har en känsla av att vi kommer bli bästaste vänner du och jag mitt hjärta!




Jag älskar dig plutt! <3

Sen fick jag lite tid med din mamma som jag saknat lika mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0