JAG KÄNER MIG SOM I EN BUBBLA IDAG

Idag är det sex år sedan Johanna slets från oss. Jag saknar min vän. Det känns som igår, men ändå som en hel evighet sen. Du lever vidare i våra hjärtan. Men det känns så fruktansvärt orättvist att vi andra får fortsätta leva, medan du förblir sexton år för alltid. Du lingon, jag blåbär. Jag älskar dig min vän!

Det är även sex år sedan jag och Magnus blev ett. Känns jobbigt med så blandade känslor runt detta datum. Johanna visade mig den man som blev min. Det visade sig att han skulle komma att bli mannen i mitt liv. Min stora kärlek, för det är jag dig evigt tacksam Johanna. <3 Det känns som igår jag stod där tillsammans med dig på skakiga ben och med stor förväntan när han klev ur bilen. Vad jag inte viste då var att han skulle bli HAN med stort H. Det känns som om igår vi låg på Ströbohög hela dagen, dagen efter vi varit på den där festen där jag träffade Magnus igen, och pratade om allt mellan himmel och jord. Om kärlek. Vi hade känt varandra så länge vi kunde minnas och veckan efter var du borta för alltid.

Magnus har varit ett enormt stort stöd för mig, som jag försökt vara för honom, vi har gått igenom så mycket tillsammans under dessa sex år. Mycket jobiggt. Vi har även skrattat mycket. Han kan verkligen få mig att skratta.
Jag hoppas på många skratt och många år tillsammans med dig min älskade Magnus. Du är min stora kärlek, det vet jag. Vi har gått igenom mycket, men det känns som vi kommit ut starkare tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0