DAG 3

Dagen gick i städingens tecken.

Det är så lugnt och fridfullt här, att gå och plocka lite bland sakerna och känna av atmosfären är så härligt. Jag har så många fina sommarminnen från den här platsen. Jag önskar att mina barn får samma chans att uppleva natur och lugn.





Så nu är det rent och fint här, har plockat och piffat lite i köket, men några små justeringar ska göras imorgon när vi varit en sväng till affären och införskaffat lite smått och gott.

Nu ikväll har vi duschat, så som man gör här. På stenhällen, värmt vatten i en hink och häller över sig med skopa. Men känner mig renare ändå. Sen blev det grilla lax, tända en brasa i öppnaspisen, några glas rött och lite film mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0