BORTA BRA

Nu är vi hemma igen, en vecka är lite för kort för att "hemma ska vara bäst". Men har saknat ihjäl mig efter alla mina sötnosar hemma! Vi hämtade hem Stig som flyttat in på åldersomshemmet, åkte hem och packade in och kastade i oss mat innan det var dags för mig att kila till jobbet i söndags. Men det gick det med. Måndagen spenderades i tvättstugan, men träffade även min Tess för lite kaffe och mys, senare på kvällen träffade jag Elin och Max. Idag har jag varit i Eskilstuna djurpark med nära och kära. Hemma är kanske ganska bra ändå.


Ikväll har jag och mamma ätit kräftor och haft det mysigt!
Nu blir det lite gos med kattungarna innan det är dags att sova.





Helmer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0