PLUGG, PLUGG, PROMENAD, PLUGG.

Jag gör inte mycket mer än så just nu. Känns som om jag är inne i någon slags dvala. Ögonen kliar så jag kreverar snart, har massor att göra, men ingen lust till någonting. gnäll, gnäll, gnäll!!




Jag ska investera i ett armband innom en snar framtid. Ett "en gnällfri värld" armband. Det går ut på att man sätter arbandet på höger handled, sedan får jag inte gnälla, klaga, kritisera eller skvallra negativt under 21 dagar. Misslyckas jag så byter jag plats på arbandet och sätter det på vänster handled och får börja om på nytt.

Kanske kommer jag klara det, troligtvis inte, men man kanske får sig en rejäl tankeställare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0