KNUTAR

Fan vilken dag. Har haft en känsla i magen ett tag nu. Inte någon bra känsla.

Har massa muskelknutar i ryggen, det gör ont om jag så bara tar ett andetag. Har en hel del knutar i magen med känns det som. Jag vet inte varför jag känner såhär just nu. Känns som om jag gått in i någon bubbla där jag inte låter någon komma in, och inte låter mig själv att komma ut. Jag orkar liksom ingetdera. Fan.

Upp och ner, som sagt.
Men jag tror livet är för
kort för att man ska gå
runt och känna såhär.
<3 säg att allt blir bra.

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja du lilla vän,tyvärr är jag nog en av dina knutar just nu men jag lovar att försöka lösa upp den ,det är inte lätt fast man är vuxen ibland känns det mycket svårare varför vet jag inte ? Sen tror jag att du är en sån som lägger på dej andras bekymmer oxå titta tillbaka i din blogg det finns ett mönster, där ser du oxå att det kommer bättre dagar

100000000 KRAMAR o komihåg jag ÄLSKAR dej mamma

2010-04-13 @ 12:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0