JAHA, NEHE.

Idag var det dagen för operation. Skulle äntligen bli av med halsmandlarna!

men nej, fy.. Fick morfin och grejer, sen skulle de bara lyssna lite på mitt hjärta innan jag skulle byta om och så, då hörde de blåsljud på hjärtat. De blev förvånade att jag inte viste om det, frågade om ingen lyssnat på hjärtat förut.

De förklarade att det är typ medfött, i nio av tio fall behövs ingen åtgärd, hjärtat bara liksom låter så, men de ville inte ta några risker. Så känner mig sjukt besviken och ledsen. Fått remiss till att göra ultraljusundersökning på hjärtat. Blev skit rädd och grymt besviken då jag verkligen förberett mig och planerat in detta.

så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då gumman! Men det är bara en säkerhetsåtgärd ska du se. 9 av 10 låter som väldigt bra.

Och nu har du chansen att få kletig ultraljudkladd på dina boobs :) Hur ofta får man det annars?

(i)

<3

2010-04-01 @ 22:39:38
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: Linda

meee löööööve you. Det går bra ska du se. kram

2010-04-01 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0