UPPFÖRSBACKE

Dagen har varit lite av en bergochdalbana, eller snarare en uppförsbacke kanske. Började bra med en skön dusch, en härlig frukost och sedan började jag plugga. Läste klart en bok och skrev på litteraturdelen. vid lunch kom Willma som ska vara här till på fredag! Mys! Tindra hon är hos mormor hon. Tog en pause och gick en långpromenad med Elin och Max. Sen började det, fan, vet inte alls hur jag ska skriva har verkligen fastnat.. Men ja.. Skulle strukturera om litteraturdelen, blev kaos. Skrev metoddelen, blev ganska bra, men resultatdelen blev störd. Sen diskussionen har jag inte en aning om hur jag ska skriva.

 BLÄ! Orkar inte, så känns det just nu. Måste ju bli klar imorgon för i helgen är det jobb, 50års fest och en massa snurr. Panik just nu. Ska sätta mig en stund till, Elin och Max har just varit här och jag har varit ute med Willma. Hoppas hjärncellerna fick lite vila och kan fungera nu. Det blir väl vad det blir, ett underkänt är ju inte "the end of the world". Då har man iallafall fått in den, måste jag komplettera så är det så. Vilket det ser ut nu som om jag kommer få göra om jag inte får en AHA upplevelse snart.

Köpte frukt på ICA, supersöt påse att bära hem den i,
tror jag ska köpa imorgon med, bara för att påsen var så fin!




Nej, lite plugg nu, sen Greys och True Blood ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0