UNDERBARA TISDAG

Dagen började med att jag vaknade och kände mig skönt avslappnad. Inte som jag känt de senaste dagarna att jag inte vill kliva upp, utan det kändes helt okej, trots att det hade varit skönt att få ligga och tryna lite. Men upp och hoppa och cykla till tåget. Kom till skolan där jag och arbogatjejorna bestämde oss för att vi skulle kolla om vi hade fått svar på tentan.

Där satt vi och sofia utbrister: Den har kommit in!! Alla på datorerna och klickade oss in på mailen, där var det, mailet som kunde förändra livet (kändes det som då). På tre samtidigt! Ett... Två... TRE! Några sekunders tystnad, vart står det?? HÄR! AAAAAAAHHHHH!! Vi väckte nog hela biblioteket till liv med våra rop, har ni klarat den? Har du klarat den? Jaaa! Åhh, underbart befriande! Kramar och hopp och skutt, så skönt! Underbart! Känns så skönt att få det ur världen.





Nu sitter jag och ska ta tag i Ten2 som legat på is under VFUn kan man säga. Fick lite ny energi nu! Ikväll ska jag kolla igenom responsen och kolla böcker inför nästa kurs, eftersom vi har salstenta bara några dagar in på den nya kursen. Så är det ur världen. Sen ska jag ta ett glas vin och läsa lite litteratur, för att fira!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0