TRÖTT OCH LUKTAR PRUTT

Ahhh.. Är så trött.. Ska ner på stan en sväng, käka Café Latte sallad till frukost! <3 Men inte kul när man luktar gammal krog prutt. Fan att jag aldrig lär mig att ta med mig rena kläder till dagen efter. Inte ens värt att duscha nu, får ta det hemma sen.


Vi gick till B&S igår, helt okej musik faktist, men. Det stora MEN, massor, massor med smått bara. Fan, man kände sig gammal. Och jag är 21 liksom. Nej, vi trodde aldrig vi skulle säga det jag och Tess, men vi saknar fan Hantis. Fuck.


Igår fick jag lite gjort, skrev lite på Ten2, skönt. Ska nog fortsätta plugga idag när jag kommer hem. Ikväll blir det myskväll med min Magnus! <3 I can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0