TRÄSMAK I RUMPAN OCH GELE I FINGRARNA

Nu får det vara färdigskrivet för idag, fick ihop något i alla fall. Sen om det är något att ha får lärarna avgöra. Känner att ambitionsnivån är låg. Låg. Men är stolt över att jag fick i hop något alls efter förmiddagens skrivkramp. Nu har jag tränat med, en timmes svettning var det som fattades för att ögonen nu håller på att trilla ihop av trötthet. Nu ska jag ta en dusch, sen fylla upp ett varmt, väldoftande skumbad! Underbart!




Åhhhh, Linda ska flytta hem igen! Så bra! Ser fram emot många tjejmiddagar?!

och btw, Linda! Tanningsprayen heter Tan In A Can,
finns på BIG IN, nu får du komma hit och köpa den! <3

Kommentarer
Postat av: Linda Jeanette

sv: Haha massor av tjejmiddagar :D Och jag ska komma upp över jul och köpa den där sprayen :) Ska bli så skoj!! Pusss!

2009-10-30 @ 01:38:57
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0