PYSSEL



Åhh, jag köpte ju en lampa på loppisen i Köping för några veckor sedan. Nu har jag fixat till den och är så nöjd med resultatet! Tänk vad lite guldfärg kan göra, med nästan allt! <3





Har fått lite gjort ändå idag, konstigt, allt annat är roligare än att sätta sig ner och skriva på tentan. Konstigt! Har plockat undan och fixat lite fint hemma, ÄLSKAR att gå runt och plocka och titta, lukta och känna på mina fina saker. Jag har någon slags relation till allt. Dem är ditställda med hjärtat. Låter helt flum, men det är bara för att ni isåfall inte förtår, som min lärare en gång sa.

Förmiddagen spenderades med lite plugg, lite.. Sen åkte vi till Kolbäck, tittade på fotboll, AIK vann, underbart! Det betyder en glad pojkvän för mig! Sen käkade vi köttbullar och drack kaffe och pratade. Efter det åkte vi och handlade lite på Willys! Dom har mina älskade Sweetie, jag kan inte få nog. Men ganska dyra, ca åtta kronor än så länge. Men det är det värt!





Fick fina blommor av mamma och pappa! <3
mamma är en riktig baddare på att fynda blommor.
Dessa köpte hon för två veckor sedan för tio kronor.
Dom brukar sälja ut på Hemköp två gånger i veckan,
hon lyckas alltid hitta, jag klagar inte! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0