PANIK

Fick en känsla av panik. Huah. Skulle behöva plugga tror jag. Men jag orkar inte. Det får vänta till efter helgen. Har ju två veckor på mig. Men kanske skulle ta och skriva rent Dubbel Loggen. Så har man gjort någe vettigt.


Imorgon är det snökaos varning. Får gå upp tidigt så jag har ltie tid på mig att köra. Hatar is på vägen, älskar snö. Dagens dilemma. Sådär ja. har varit i skolan, sen hos moster hela kvällen. Är trött som en gnu, inte varit hemma mycket den här veckan. Flängt runt som jag vet inte vad. Men imorgon är både jag och <3 hemma, freeedaaagsmys! :) Underbart. Kommer säkert slockna i soffan vid nio.







Jobb i helgen, men ska träffa Tess på lördag! :)
"Man saknar inte kon förrän båset är tomt".
Jo det gör man, men man saknar mer kanske.
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0