ONT I VARENDA LITE MUSKEL

AJ! Träningsvärk delux. Elin och jag körde en timme core igår, vi gjorde minst 200 situps. Det känns idag kan jag lova, och värre lär det väl bli imorgon. Det blir en långpromenad för att göra sig lite rörlig igen?

Ja, idag var jag till Kolbäck för att skriva KLOK uppsats med Sanna och Camilla. Det gick bra, vi satt på fiket i Kolbäck, skit mysigt ju! God mat med! Efter pluggandet åkte jag med mamma till ICA MAXI och handlade lite. Sen hem och drog på mig mina nya knästrumpor som jag köpt, drog på Michael Jackson på högta volym, dansade och kockade ihop grillad ciabata med kyckling. Gott, gott i gott, gott!

Har försökt skriva lite på tentan, men gick inte så bra, nu kollar jag film med Magnus, ska snart sova! Imorgon blir det plugga HELA dagen. Måste snart bli klar.














































Dagens middag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0