LEDIG ELLER HEMMASTUDIER

Funderar starkt på att vara studieledig idag, men vi får se hur dagen ter sig! :)

Är fortfarande i ett slags lyckorus efter min skoshopping igår. bara ler när jag ser den nya fina raden på skohyllan! Men skulle behöva rensa lite bland de gammla, lovade Magnus att kaste några, han sa fyra in-fyra ut, men det vet jag inte.. Kanske kan smga upp lite sommar skor på vinden? Men ska faktiskt ta och rensa ur skåp idag, det har jag längtat efter länge nu, jag och mina sjuka organisationsfetischism. ;)

Sen blir det på med NRJ och ta en svängom med damsugaren!

Kommentarer
Postat av: elin

Du kan ju alltid "låna" ut dom till mej. (att vi inte har samma storlek behöver han ju inte veta) och om du saknar dom kan du låna ett par skor av mej. Alltså dina egna...

2009-10-07 @ 12:10:58
Postat av: malin!

smart! :) Men har rensat nu lite, fick ihop typ 15 par som ska upp på vinder och fyra par att kasta! Skönt!

2009-10-07 @ 13:08:27
Postat av: elin

Duktigt!!!

2009-10-07 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0