HÖSTEN ÄR HÄR PÅ RIKTIGT

En underbar höstdag! När träden börjar ändra färg och falla ner på marken och göra asfalten underbart färgglad och vacker. Då är jag lycklig. Jag älskar när det prasslar runt fötterna när man går, när mössan åker på och man kan vira in sig i stora varma halsdukar, helst mormors hemstickade. <3 det värsta är att det vackraste av hösten försvinner så fort. Snart kommer dom regniga dagarna och snöslasket. Men sen, sen kommer julefriden hit. Längtar! Så det finns mycket positivt att se fram emot, tur, nu när allt är så stressigt. Skolan står mig upp i halsen snart, men vill verkligen det här, så måste stå ut med den här överväldigande och tråkiga starten, för det blir roligare sen. Snart ska vi ut i skolan och jobba lite, ska bli underbart kul!


Kvällen har varit undertbar den med, ett skumbad, vin, ELLLE, tända ljus. Nu blir det att skapa lite mysfaktor med mer tända ljus (mer underbart med hösten!) och äta tacos oh kolla på IDOL, riktigt fredagsmys! Nu ska jag gå och hjälpa min man som tappert står och kockar i köket. <3 Jag älskar dig så att det gör ont magnus!






skumbad, ett glas vin, lite ljus, och ELLE.
Det får mig oftast att varva ner, hur gör du?
ge min stressade själ ett tips?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0