HAR FILMJÖLK I HUVUDET

Eller bomull, eller vakum, beror på hur man ser det.

Idag har jag inte gjort något vettigt när det gäller skolarbete.. Filmjölken beror på extremt dåligt samvete och brist på ork att ta itu med det. Tog en långpromenad med Elin och Max imorse, käkade frukost på Kungsörsbagar'n. Max fick smaka citron, vi väntade oss världens grimage, men blev en, sen gapade han och ville smaka mera! Han är galen ungen! Sen till Biblioteket och fixat börcker inför nästa kurs. Hem till Elin och gav Max mat, jag fick! :) Han åt broccoli och potatis och sen sin vanliga mat, han var så duktig!

Sen hem, fixa käk.. Röjde lite i köket, ser förjävligt ut här hemma, men orkar inte just nu. Ska kanske ta en sväng med slangdraken imorgon. Nu ska jag snart över till Elin och träna, orkar egentligen inte, men måste. Sen ska jag hem och ta ett bad tror jag, sen sova. Är så trött...



Sen är jag så negativ att jag borde sluta skriva nu. Så, hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0