FREDAG IGEN

Dagarna går så sjukt fort..

Har varit i skolan på förmiddagen, KLOK föreläsning, riktigt intressant faktiskt! Sen, hem och la mig i soffan, har nu pendlat mellan soffan och köksbordet. Har gjort små försök till studier, men inte så lyckat. Har ju VFU nästa vecka, så ingen panik heller. Orkar inte. Har ont i kroppen. Antingen är det en annalkande förkylning eller så är det de de senaste veckornas stress, sömnbrist och slarv med maten som gör sig påmind. Hoppas på det senare. Har inte tid att vara sjuk, vill ju ut i skolan på måndag! Ser fram emot det massor.

Så ikväll blir det till att stanna hemma. Magnus ska på match, så tänkte ta mig ett bad och läsa nya ELLE som jag fick igår, orkar inte låta den ligga och "jäsa till sig" den här gången, man får passa på när man har tid. Senare kanske Elin skulle höra av sig en sväng. Vore mys att hitta på något, känns som man inte hinner umgås med någon nu förtiden..

..sen tycker jag att min Tess kan komma hem snart, saaaknar henne! <3




Har ni sett Ahlgrens Bilar?
Dom har gjort "rosa rattar",
till stöd för bröstcancerfonden.
Fyndigt, skrattade en bra stund.
Så bra!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0