EN SJUJÄVLANS DAG

Dagen började bra med forkortat dag från heldag till halvdag, fortsatte bra med lite shopping på Tuna Park, detta får INTE bli en vana bara. Där träffade jag även min Linda med familj. Det slog mig hur mycket jag saknat dom. <3 Måste fan se till att ta mig tid till att gå dit något dag, snarast. Men sen hem, upp till biblioteket med Elin och fisen, hämta och krånga med böcker. Sen hem och skriva på inlämningsuppgift vi har till imorgon, som jag som vanligt spar till sista stund. nu är jag helt jävla död.

Sitter och är orolig för att jag håller på att bli sjuk igen. Ont i hela kroppen, ont i huvudet, sticker i halsen och är så trött så ögonen faller ihop. Ska nog ta mig en hög böcker och fortsätta en stunds studerande i sängläge. men oddsen att jag somnar är höga. Så vi får se. Ska ta mig en värktablett och dricka massa vatten och se och det hjälper. Har inte tid att bli sjuk nu när vi ska ut på VFU nästa vecka.


Håll tummarna för mig därute!

<3

Kommentarer
Postat av: elin

håller tummarna!!

2009-10-08 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0