EN LÅNG, LÅNG FREDAG

Är trött, tycker det är ett av mina vanligaste tillstånd nu mera. Fick frågan för några dagar sedan av en i min klass, hur hinner du med allt? Det gör jag inte, hinner inte ens med hälften av det jag skulle önska. Men så kan det vara. Har i alla fall blitt bättre på att ta hand om mig själv, så inte huvudet snurrar för fort.

Dagen har spenderats i Kolbäck, pappa fyllde ju år i onsdags, så imorgon är det fest! Har dukat, städat och grejat. Ska sova här i natt, sen åka och jobba imogon bitti, hade jag ju gärna sluppit, men pengar är pengar. Med det går fort. Jobb söndag med så får duktigt vara nykter och köra imorgon kväll. Mamma och jag tog oss ett glas vin ikväll istället. Gott!


Nej, man kanske skulle hinna med lite sömn med. Godnatt mina <3!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jg och mamma drack också vin igår... =)

2009-10-31 @ 10:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0