EN FARTFYLLD DAG

Började dagen med att irra runt utanför E-tuna för att hitta till min basgrupp, vi hade taco/film/vfu sammanträde hemma hos en av tjejorna. Trevligt värre, inte så mycket plugg, men trevligt. Åkte och bytte mina skor med, så nu kan jag nog ha raggsockor imorgon, skönt!

Efter detta mys så åkte jag hem, tog en promenad. Sen hem till Elin och käkade, busade med fisen en stund, så söt min kotte! Han kutade runt i sin gåstol som en galning. Men söt som få. lite mys blev det innan natti, natti! <3 Vi körde ett pass på Wii Fitness Coach, sen tog vi en halvtimmes promenad. Så kommer somna gott ikväll kan jag lova!

Inget plugg har hunnits med, men ska åka med halv åtta tåget imorgon och börjar 9.15 så hinner förhoppningsvis plugga lite då.








SAKNAR DIG OCH DIN MAMMA MASSOR!
MÅSTE SE TILL ATT DET BLIR OFTARE.
VILL HA MITT GAMMLA LIV TILLBAKA.
LITE, DET BÄSTA AV DET, NI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0