BUSUNGAR OCH KVÄLLSPYSSEL

Var till Linda och Mikko och fikade på eftermiddagen.. Drack lite kaffe, snackade och busade med sötungarna! Har saknat dom allihopa! Måste blir oftare. Efter barnkramar och kaffe, riktigt med enegikickar gick jag hem och gjorde lite nytta! Har lagat och sytt om och fixat lite, tvättat, knutit fransar på mina nya fina sjal som mormor stickat! Kollat på Top Model och haft det bra.

Nu börjar nerverna kicka in, ska ju för tusan vara i skolan imorgon! På andra sidan skolbänken. Läskigt!! Tvåor, dom är ju stora ju. Är väldigt nervös kan jag lova. Men det blir nog bra. Hoppas jag. Ska bli väldigt spännande och kul, men som sagt, lite läskigt.




Jag & Miio!      \\      Stigen.


Jag ska snart gå och lägga mig nu, så jag iaf är pigg och glad imorgon! Tänkte ta en promenad innan jag åker, men är rädd att jag kommer trissa upp mig, bättre att bara kliva upp, äta frukost och fixa sig och sen åka.
Promenaderna får jag börja med på tisdag. Hade tänkt börja gå ut och gå 45 minuter varje morgon. Skönt!

Godnatt alla mina <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0