ÄNNU EN VECKA TILL ÄNDA

Dagarna går sjukt fort nu! Men det känns bra ändå, snart julafton? Magnus har redan börjat komma med sina nedräkningssiffror då och då. <3

Helgen har spenderats på jobbet och framför datorn och böckerna. Har börjat på tentan nu, men har ingen aning om vad jag håller på med, men det kommer nog en aha upplevelse snart.. snart..! Imorgon blir det upp tidigt och försöka få något gjort, ska skicka in den för responsgivning klockan fyra. Det blir nog bra, är ju bara ett utkast, inget färdigt resultat som ska in.

I helgen har det hänt lite! Är en TV, en skrivare och en fin hylla rikare tackvare mina underbara föräldrar! En platt, stor och underbart fin TV blev det, Magnus är överlycklig! Han har tjatat på mig alltför länge om att slänga ut våran stora klump och köpa en ny. Det blev så fint! Sen har pappa byggt en fin hylla till mig som jag har i köket med mina böcker och grejer i, skönt att inte behöva ha halva biblioteket på köksbordet. TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR ATT NI HÅLLER UTKIK! <3



Skulle behövt krypa ner och sova för länge sedan, så nu blir det att borsta tänderna och sova!
Männen i mitt liv sitter och gosar framför TV:n, ska se om inte dom vill sova snart med!

Godnatt mina <3.



<3 stig, den andra mannen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0